DIALOGUE
A: Good morning, Compuset helpline. Melanie speaking. How may I help you?
B: Hello, it's Dave Smith here from CopyShop. Can you tell me if you've got any of the X300 RAM chips in stock?
A: Have you got the item number, please?
B: Yes, it's 15480.
A: Just a moment, Mr Smith, I'll just check for you. Please stay on the line.
B: Sure.
A: Thank you for waiting. Yes, we've got 10 of those in stock.
B: Great, I'll come in later this week.
A: Can I help you with anything else today?
B: Yes. Unfortunately, we had a problem with the latest software update you sold us.
A: Oh, I'm sorry to hear that, Mr Smith. I'll put you through to a support technician.
__________________________________________________________________
A: Bon dia, línia d'ajuda de Compuset, parla amb Melanie. Com et puc ajudar?
B: Hola, soc Dave Smith, des de CopyShop. Em pots dir si teniu en estoc alguns X300 chips de RAM?
A: Tens el número d'article, si us plau?
B: Sí, és el 15480.
A: Un moment, senyor Smith, ara ho comprovo. Si us plau, queda't a la trucada.
B: Es clar.
A: Gràcies per esperar. Sí, disposem de 10 en estoc.
B: Perfecte. Vindré aquesta setmana.
A: Et puc ajudar en alguna cosa més avui?
B: Sí. Desafortunadament, vam tenir un problema amb la última actualització del programari que ens veneu.
A: Vaja, em sap greu, senyor Smith. Et poso ja mateix amb un tècnic de suport.
No comments:
Post a Comment